Sunday 1 January 2012

2012

Assalamualaikum :)

Hye hari ni 1 Januari 2012 ! Selamat tahun baru semua. thanks kepada sesiapa yang dah mengeWISH saya sama ada dekat twitter ke facebook ke text message ke. thanks a lot :D ekceli tadi smentara tunggu pukul 12 and tunggu bunga api berbunyi, aku dah wish beberapa orang yang online :)



Thanks Aiman. sempat kau nganjing aku ye :p

my junior, Auni :)

kak cat yang telah banyak berjasa :) thanks  

and bila dah masuk tahun 2012 bunga api pun dah memekak, saya dapat text messages. yang 1st dari someone special, 2nd dari ainaa my bff, and so on. thanks k ! antara yang wish saya lepas bunga api meletop :


kak dyana,thank you.

my dear Lily :)


kepada sesiapa yang saya tak sempat wish tu, sorry k. saya doakan semua kawankawan saya bahagia and diberkati Allah selalu.ohh ya, yang wish kat twitter pun sama, thank you so much ! hmm and yang paling penting sekali, my family ! semoga keluarga saya terus bahagia dan diluaskan rezeki. Rahmatilah keluargaku, Ya Allah. Rahmatilah jua keluarga mertuaku. :D ✾◕‿◕✾

p/s : saya calon SPM tahun ini. kbye

No comments: