Tuesday 3 January 2012

PLKN ISKANDAR

Assalamualaikum & Salam Sejahtera  ◕ ‿ ◕

Me iz not ready yet to go back to my 'beloved' hostel k. I'm so lazy to pack up my things though it is almost 4 a.m. I should sleep now Zzzz. no no no I'm just kidding. I have something to tell you.

Dear you, jaga diri elok elok di sana. awak pasti gembira di sana sebab ramai kawan kawan baru nanti. kalau awak suka dan gembira di sana, saya pun akan rasa macam tu. doakan saya tau. saya tak sedia lagi nak balik sekolah dan jadi pelajar form 5 ni. saya doakan awak sentiasa sihat. saya dah suruh jurulatih jurulatih tu semua jaga awak baik baik. enjoy your camp !

Dear myself, you should stop tweeting and prepare all your things. Hmm aku tak ready lagi lah. tapi nak buat macam mana kan, sekolah dah panggil dah tu. banyak tanggungjawab di situ. Kepada kakak kakak yang dah habis SPM yang dah habis sekolah tu, saya pasti akan merindui kalian. Especially Kak Laila, Kak Shera, Kak Tasha, Kak Cat and so on. hmm lepas ni siapa lah yang nak dengar luahan hati saya. tak tahu nak ngadu kat siapa (╥﹏╥)

Dan kepada keluargaku, terima kasih sebab bagi kenangan masa cuti ni. I gonna miss you all. selamat tinggal bilik tidurku, ruang tamu, dapur bla bla bla. Thank you Mama sebab masak sedap sedap sepanjang cuti ni. berat uda dah bertambah dah ni hewhew. Ijah, dah darjah 1 dah pun. belajar rajin rajin k. please please please kamu jangan nakal ~

Kepada sahabat sahabat yang lain, thanks juga k. lepas ni saya pasti rindu nak tweet. nak mention or unmention korang. nak like status kat fb and many more. special thanks to Alin and Alia sebab teman aku di saat saat akhir macam ni.

Forever  

No comments: