Monday 4 June 2012

Absence make heart grow fonder

Assalamualaikum :)

So it has been months I didn't post anything.  Too lazy to update my blog. So pagi ni terbangun dan tak boleh tidur semula. kat twitter pun takde sesiapa. kat fb ada lah sorang dua lagi yg hidup. Hmm semalam birthday Ainaa aka Kebi :) dia suruh buat post pasal dia. and I was like " what ?! " dia fikir dia siapa hahahaha rezeki kau lah Kebi, aku update blog sehari lepas birthday kau. So, Happy Birtday budak gemuk ! semoga berjaya dlm SPM tahun ni ! 11A+ insyaAllah ! berjaya di dunia & akhirat juga. Friend till Jannah. malaslah nak letak gambar kau heheh.


Eh, blog ni tak ramai pengunjung kan ? so takpe la kalau tak nak kalis kalis? hahaha. So awak, I know sooner or later, awak akan baca juga post ni sebab awak kan peminat nombor 1 saya hahah cehh. Hari ni awak nak daftar U kan, semoga dipermudahkan segala urusan awak. harap2 awak dapat roomate yg baik. nanti dia boleh jaga awak. boleh jadi spy saya hahaha. awak semakin jauh dgn saya. tapi hati kita selalu dekat. awak jangan nakal2 kat sana. i know you won't. right? bagus bagus. budak baik dia ni..hihi and terima kasih sebab bawa barang2 yg saya suruh tu. barang yg kalau saya tak suruh bawa pun awak bawa jugak :) saya terharu.  saya ada pesanan untuk awak. hmm apakah ? jeng jeng jeng ! hehe awak, jaga makan minum tau. jangan sampai sakit. nanti macam mana saya awak nak study ? eh? and jangan tinggal solat. saya di sini doakan yg terbaik untuk kita  awak. okay ? doakan juga saya di sini. saya nak cemerlang macam awak juga tau.


Kadang tu kan macam sedih pula. yelah, dulu sama sekolah. pergi mana mana je boleh nampak awak. kalau tak pun, nampak bayang bayang awak hehe. kalau dulu tu senang je nak dengar cerita pasal awak. sbb spy spy saya ramai. sekarang ni? takde pun. kalau dulu selalu skodeng awak kat dewan makan tu. sekarang skodeng kucing menyirap yg ada kat bawah meja je lah. bila awak dah masuk U ni sedih pula rasanya. tp takpelah, saya pun dah nak habis sekolah. masa kan tak boleh patah balik. so kenangan tu betul betul diabadikan cehh.


Hmm k rasanya macam tu je. tapi rasa macam ada lagi tapi takpe lah. boleh cakap sendiri hehe. Semoga Allah merahmati dan melindungi kita semua dari sebarang marabahaya. Semoga Allah mudahkan segala urusan kita. Semoga Allah sentiasa melindungi ahli keluarga kita , sahabat2 kita dan semua orang yang kita sayang. Amin.

No comments: