Wednesday 7 December 2011

EASYMATH CAMP - UniKL MITEC Pasir Gudang

with Lili

kat depan surau pun boleh posing. kih kih

amek gambar kat tepi tasik tengah2 mlm -,-

duduk kat tengah2 court, nice rite?


Assalamualaikum :) saya tahu semua orang mesti sedang nyenyak tidur Zzzzz. hehe yelah sekarang dah pukul berapa tapi saya masih berjaga. so this post is about me and friends during easymath camp at UniKL MITEC , Pasir Gudang on 3-6 Dec. memang keterlaluan best join kem ni.penceramah mmg best walaupun asik kenakan pelajar perempuan aje. padahal 4 hari 3 malam je tapi saya rasa mcm dah belajar 1 tahun. maksud saya , saya faham apa yg diajar. dengan cara yang keterlaluan mudahnya.

apa yang menambah keseronokan saya ialah saya dapat berjumpa dengan ramai kawan lama. kawan2 dari SMK Tun Habab. tapi tak semua saya tegur sebab saya pemalu. -,- Amalia , kawan saya dari darjah 1. kami rakan sekelas sampai lah ke darjah 6. Dia cakap macam ni " izzah dah berisi lah." dududuudududu ~ Amalia, tapi saya comel kan? hahah k memang perasan.

tempat penginapan pun best ! saya dapat bilik di blok belakang sekali dan hujung sekali. kui kui kui. saya sebilik dengan Ainaa dan Syidah.katil ada 2 je. tp kami share lah. sebab sharing is caring kan? lagipun kat hostel dah biasa tidur 1 katil 3 orang. hehe. Dewan pulak mmg sejuk. bagus lah kan. kalau panas nanti tak selesa pula nak belajar. dengan cuaca yang asik hujan je malam2, pehhh mmg sejuk lah.

UniKL ni university baru kot. sebab tu bangunan pun cantik dan baru. sebab tu kami tak melepaskan peluang utk bergambar kat tasik yang ada kat belakang surau tu.tapi malam2 tak nampak lah tasiknya. pada malam terakhir kat sana kami jalan2 kat UniKL tu lepas slot pukul 11 malam sebab nak ambil udara segar dan sejuk pada malam hari, cehh ! hehe ekceli kami rasa sedih nak tinggalkan unikl sebab best tau kat sini.dapat belajar dlm keadaan yg kondusif *ayat tak boleh blah. so malam last tu kami lepak2 kat cafe kejap. duduk kat rooftop, dan tengah2 court. memang seronok k. lagi2 bila ada kawan2 yg memang gila tahap tak ingat seperti kebi , bikai , lili, bandot, dan zuen.

harapan saya ialah saya nak menggunakan ilmu yang saya peroleh dengan baik. saya nak dapat A+ dalam addmath utk spm tahun depan k. terima kasih kepada abah dan mama yg dah bayar yuran dan telah menghantar dan menjemput saya.

we want A+ for Addmath in SPM 2012 :)



p/s : saya tengok Ombak Rindu dgn AA masa 1 Dec hari tu :D

No comments: