Monday 12 December 2011

For The 2nd Time

Revathi & Kecik


finally dapat juga ambil gambar tasik di siang hari :)


Assalamualaikum. Harap semuanya sehat sebab saya pun sehat juga ni, k memang takde kena mengena haha. td petang aku baru balik dari UniKL MITEC , Pasir Gudang. pergi sana for the 2nd time. hari tu easymath camp, kali ni smartphysics pulak. memang best tapi kawan2 yang hari tu tak pergi so aku pergi dengan kawan dari sekolah rendah. Alhamdulillah kami masih berkawan. hehe.kat sana aku sebilik dengan Kecik & Revathi. and yeah , jumpa ramai sgt kawan2 kat sana. budak2 sekolah ISKANDAR pun ramai tp sorry k aku tak join korang T__T  hmm Amalia pun ada so aku rasa mcm ada kat sekolah rendah sebab dulu aku mmg rapat dgn Kecik, Amalia & Revathi. bersyukur sgt sbb dapat jumpa. and bila dah nk balik tu mmg sad sebab tak tahu bila lagi dapat jumpa. maybe tahun depan lepas SPM kot. yelah masing duduk asrama kan. Kecik budak InteGom, Revathi MRSM Muar, Amalia budak SMKTH tapi awak masih berjauhan dgn kita kan, Amalia. -,-  bila lagi lah dpt tidur dengan kau, kecik. thanks sebab kau tak berubah. I mean kita masih sekepala and I love it hahaha. Btw kan, sekarang kecik lagi tinggi dari aku hewhew ~

cukup mengarut Izzah. hihi aku harap lepas ni aku dapat jawab soklan fizik and guna ilmu2 tu dgn baik :) A+ insyaAllah.

No comments: