Thursday 22 December 2011

you are so..

Assalamualaikum :) hye saya belum tidur lagi ni. Ijah pun. dia teman saya online malam ni. She is so funny. She make me laugh :D thanks sayang.


Setiap apa yang saya taip, Ijah akan membaca dgn kuat macam baca buku cerita tu. hahah even sekarang pun dia tengah baca. Tadi saya tengah tweet2 lepas tu ada org tu tweet dia taip memang ringkas gila lepastu Ijah ckp "apa yang dia tulis ni, Ijah tak faham" and I was like" -,-" blur face. hahaha.


Tak tahu lah kenapa, lately ni Uda rasa setiap saat yang Uda luangkan bersama Ijah sangat berharga. mungkin sebab Uda dah nak kembali ke sekolah :'( and Ijah pun dah jadi budak Darjah 1 tahun depan. masa berlalu begitu pantas sekali.. Uda rasa macam Uda baru lepas UPSR je dan Ijah pula baru lahir. how cute.

Tadi pergi beli barang2 sekolah. saya beli yang biasa2 je. yang mana masih boleh digunakan tu, saya tak gantikan dengan yang baru. hehe. And Ijah beli kasut sekolah Barbie. dia sangat cerewet dan mengada-ngada.padahal baru darjah 1 kot. saya dulu kaki ayam pakai kasut murah je tau. haha tapi walauapapun , Uda gembira tengok Ijah membesar. Belajar rajin2 tau ! nanti dah besar kita boleh share cerita :) kalau sekarang ni Uda je yang dengar cerita Ijah. Uda nak cerita apa kat Ijah, bukannya Ijah faham pun, sebab under age haha

Tiba2 rasa nak menangis. kah kah emosi pula dia ni kan. oke lah selamat malam :) nanti saya post entry lagi. maaf kalau ada yang tak suka post ini. BYE

No comments: