Thursday 26 January 2012

I'm not changed. I've found my self.

Assalamualaikum :)

Hye, sebelum pergi ke tusyen BAT, nak cerita sikit. eh bukan nak cerita, nak luahkan perasaan ku ini cehh. tadi ada member aku ni, dia lelaki k. dia tiba tiba minta maaf bagai. then aku pun pelik lah. kenapa dia tiba tiba minta maaf ni kan. pastu dia cakap sebab selama ni dia selalu ngumpat aku. dari form 1 sampai lah form 4. masa tu mcm nak tergelak je. hmm aku maafkan dia sebab dia minta maaf so aku maafkan lah :)

Lepas tu aku tanya dia, aku ni sombong ke tak. dia cakap tak cuma aku dah berubah. dia cakap masa form 1 aku macam ni, form 2 macam tu, form 3 macam ni, form 4 macam tu and form 5 dia tak tahu lagi. isshh dia ni memerhatikan aku ke apa? then dia ada mention pasal kawan kawan aku. aku tak suka itu. jangan nak salahkan kawan aku k. aku tak suka. kalau korang tak suka aku, itu salah aku. jangan salahkan kawan aku atas perubahan yg aku buat terhadap diri aku. faham? me and my friends, FRIEND TILL JANNAH, INSYAALLAH.

No comments: